- Tuż po ogłoszeniu werdyktu przeżyliśmy prawdziwą inwazję rejestracji domen z nazwą związaną z Euro 2012. Myślę, że jesteśmy świadkami początku "mistrzostwomanii, także w internecie" - mówi Marcin Majerek, rzecznik prasowy Domeny.pl.
Każda większa impreza sportowa rozbudza potencjał internautów zarówno biernych, jak i tych aktywnych, którzy tworzą treści w sieci. Przy okazji każdej największej imprezy piłkarskiej przybywa w polskim internecie około 100 nowych serwisów www. - Nie wykluczone, że w 2012 roku więcej ludzi będzie oglądać Mistrzostwa w sieci niż w telewizji. Zatem kto pierwszy stworzy dobry serwis z dobrą domeną, ten będzie miał w internecie "wzięcie". Będzie to także kopalnia pieniędzy - przekonuje Elżbieta Kornaś – E-business Manager w Domeny.pl.
Szacuje się, że w ciągu najbliższego roku może powstać w Polsce nawet około 150 serwisów o tematyce "mistrzowskiej" a docelowo 300, czyli tyle ile w największych krajach Europy Zachodniej.



























































