Wartość Green Mark (Zielenaja Marka) (marka wódek nr jeden w Rosji i czwarta na świecie) w 2010 to 1100 mln USD wg http://www.cedc.com/pl/news/brand/wodka-zielenaja-marka-znalazla-sie-w-piatce-najdrozszych-rosyjskich-marek
Wartość podlaskich marek wyskokowych w 2013:
48. miejsce Żubrówka (293,1 mln zł),
96. miejsce Absolwent (120,5 mln zł),
http://www.podlaskie.strefabiznesu.pl/artykul/nasze-najdrozsze-marki-sa-z-branzy-spozywczej
Przydałyby się wyceny innych marek jak:
Soplica
Bols
Palace
Parliament
Zhuravli
Royal Vodka
Wycena CEDC wg. Houlihan Lokey wynosiła 945 mln USD czyli ok. 2800 - 3200 mln zł.
Sumaryczna wartość obligacji 2013 i 2016 to 1200 mln usd, co jest mniejsze niż wartość trzech marek: Green Mark, Żubrówki i Absolwenta - ok. 1250 mln USD.
CEDC wcale nie był bankrutem w momencie złożenia wniosku o upadłość w sądzie w Delaware (Chapter 11) !!!
Pytam się gdzie wartość pozostałych marek, zakładów produkcyjnych (sam Polmos Białystok posiadający najnowocześniejszą najnowocześniejszą na świecie instalację do rektyfikacji spirytusu wart jest ponad 1 mld zł), środków transportu.
ps. nie kupujcie wyrobów CEDC