Co do stolików: sprzedaż 50 sztuk rocznie to bzdura.
Łopatologicznie: na stronie mają około 30 punktów w kraju, na rynkach zagranicznych przypuszczam że drugie tyle (może ciut więcej). To w ocenie wieszcza Obawy, sprzedadzą do mniej niż 1 sklepu z listy swoich partnerów słownie 1 stolik rtv w przeciągu 1 roku.
Do tego współpracują z rtv euro agd które takie rzeczy sprzedaje. Czy założenie że skoro już sprzedają przez rtv, realizują dla nich wyłączny projekt, to możliwe że już prowadzą pracę również w tym zakresie jest bardzo odległe i nierealne? A to oznacza trochę większy rynek.
Marża? Skąd obawa ma pomysł na 6%, pracuje w metalurgii i ma maszynki JJ :D???
Coś czuję że oni gdzie indziej widzą przewagę niż w tej emisji a przy niej chcą zdobyć jak najwięcej dla siebie papieru znając potencjał tego co robią. Co nas wszystkich w sumie powinno cieszyć - podaż ze strony głownych własciwie nie występuje.