Biorąc pod uwagę obecną kapitalizację Drago na poziomie ok. 35–40 mln zł oraz fakt, że Gas Station Simulator sprzedał się w liczbie ponad 1,5 mln kopii, można szacować, że nawet umiarkowany sukces Winter Survival (np. sprzedaż 500–700 tys. egzemplarzy po średniej cenie 100 zł brutto) mógłby wygenerować przychód rzędu 50–70 mln zł. Przy marżach typowych dla sprzedaży cyfrowej na Steam (ok. 65–70% po prowizji platformy) daje to 32–49 mln zł przychodu netto ze sprzedaży podstawowej wersji gry, bez liczenia DLC i dodatkowych eventów. Taki wynik już w pierwszym roku po premierze mógłby przewyższyć obecną kapitalizację spółki, co w kontekście inwestycyjnym jest rzadką sytuacją. Dodatkowo rynek survival gier stale rośnie - prognozy wskazują na ok. 10% CAGR w segmencie PC survival do 2028 r., co oznacza, że przy dobrym utrzymaniu tytułu Drago może budować stabilne źródło przychodów przez lata. Premiera 1.0 przy odpowiednim marketingu i wsparciu aktualizacjami może wygenerować efekt kuli śnieżnej podobny do tego, jaki widzieliśmy przy Project Zomboid.