Założe się że przed samą premierą pojawi się materiał filmowy z opisem trybów mechanik systemów, objaśniający główne aspekty. Sam sprint jest bardzo pożyteczny, jeżeli rzeczywiście mapa w wersji 1.0 będzie kilkukrotnie większa niż ta która została wypuszczona w marcu tamtego roku podczas premiery early access, gra zdobędzie ostateczny polishing i drago przeprowadzi przemyślaną akcje marketingową to średnia ocen powyżej 70% jest bardzo łatwa do osiągnięcia, przy obecnej bardzo małej całkowitej liczbie ocen (jak na 17 miesięcy po premierze EA) Rozumiem część negatywnych recenzji oraz wady które były wymieniane w artykułach po premierze EA, wtedy gra otrzymywała ocene 6/10 bardzo często podkreślano mała zawartość, dużą liczbe bugów i zbyt wysoki poziom trudności. Zawartość będzie bardzo duża, kolosalnie większa niż wtedy. O ile nie ogromna. Z bugami już jest lepiej, grałem wtedy i ostatnio kilka, ale wiadomo prawdziwy egzamin przyniesie premiera 1.0 oraz pierwsze aktualizacje z łatkami. Co do poziomu trudności to fakt, wtedy był przesadzony, a na dodatek gra została wypuszczona w stanie jak opisałem przed chwilą i ekstremalnie trudna oraz surowa. Surowa bez właściwych opisów, bez wprowadzenia. Zobaczymy jaki będzie odbiór graczy po premierze 1.0