Podczas playtestów gra zdobyła 2402 followersów i awansowała o 40 miejsc w TOP wishlist (od 6 do 14.10, bo zaczęły się późnym popołudniem, a jeszcze dzień po, było sporo filmów, artykułów, itp. i ludzie po skończeniu gry decydują się kliknąć na wishlistę i follow). Bardzo liczę na organizację kolejnych, może z wersji beta i trwających dłużej, jak już będa mieli więcej do pokazania.
Widać "efekt playtestów". Szum wokół gry robi się już sam. Dużo osoób na discordzie, strona na reddicie też urosła ze 100 osób do 1100. Nawet wczoraj hiszpański kanał z 2,6 mln subskrypcji wrzucił nowy 50-minutowy filmik:
https://www.youtube.com/watch?v=agtFdcIEnCo.
Przed playtestami w cichym tygodniu, wyliczyłem średnio 55,5 followersów na dzień. Teraz za 15 i 16 października mamy średnią 157,5. Jeszcze może to trochę spowolnić, ale liczę, że średnia w cichych tygodniach będzie o kilkadzisiąt większa niż te 55. Da to duże przyrosty w długim terminie. Top100 do końca roku jest prawie pewne, nawet bez dużej promocji, czyli trailerów, kolejnych playtestów/dema lub ogłoszenia daty premiery. Mimo tego, że konkurencja jest coraz bardziej poważna, im wyżej się pniemy.