Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  28,50 zł , zmiana od tamtej pory: 62,11%

Re: Sankcja Kredytu Darmowego

Dnia 2024-08-07 o godz. 14:26 ~Kuki napisał(a):
> Dzięki za merytoryczny komentarz, sam nie jestem z zawodu powiązany z prawem ale mam kolege co jest i go ostatnio wypytywałem o Votum. O SKD powiedział, że to jest raczej przesądzona sprawa na korzyść konsumentów. Klucz słowo raczej bo nigdy nic nie wiadomo. Ale wspomniał też o WIBORze i sankcji jego i, że jeśli to się uda to jest dopiero puszka pandory. Słyszałeś coś o tym? Dzięki tak czy siak za merytoryke i nie bój się też negatywnie wypowiadać o spółce jeśli widzisz coś nie halo. Ja naprawdę myśle, że rynek strasznie negatywnie przereagował ostatnie newsy

Dnia 2024-08-07 o godz. 14:26 ~Kuki napisał(a):
> Dzięki za merytoryczny komentarz, sam nie jestem z zawodu powiązany z prawem ale mam kolege co jest i go ostatnio wypytywałem o Votum. O SKD powiedział, że to jest raczej przesądzona sprawa na korzyść konsumentów. Klucz słowo raczej bo nigdy nic nie wiadomo. Ale wspomniał też o WIBORze i sankcji jego i, że jeśli to się uda to jest dopiero puszka pandory. Słyszałeś coś o tym? Dzięki tak czy siak za merytoryke i nie bój się też negatywnie wypowiadać o spółce jeśli widzisz coś nie halo. Ja naprawdę myśle, że rynek strasznie negatywnie przereagował ostatnie newsy