gwoli wyjaśnienia - miałem na myśli larix i generalnie firmy z branży outdoor a nie INT. Jesli ktoś ma wątpliwości niech poszpera odrobinę w sieci - opinie są w większości zgodne z rzeczywistością. Generalnie cały handel sieciowy w PL jest słabo opłacany, dopiero od niedawna powoli widać presję na zarobki, ale idzie ona z FMCG i póki co tylko tam ją widać a nie w sieciach branż odzież/RTV/Sport.
Jeśli ktoś ma smykałkę do handlu i szczęście może zarobić, ale dotyczy to niewielkiego % całości sprzedawców, a nie ogółu jak w krajach anglosaskich. W PL daleka do tego droga. Mógłbym o tym pisać, po prawie nastu latach w sieciowym retailu. Ale to bez znaczenia.
INT nie różni sie od innych większych firm z szeroko rozumianej sieciówki retail. Niemniej pracownicy chwalą sobie - przynajmniej Ci którzy "kochają" sport i wytrzymali pierwsze "chude" lata. Co innego młodzi studenci, którzy są "na chwilę"...i dla których częśto jest to 1 czy 2 wpis w zawodowym CV.
A te wszystkie laury za naj obsługę Klienta naprawdę nie mają wielkiego oznaczenia. Marketingowy bełkot i tyle.
Chciałbym, aby i w PL liczyły się sklepy premium których przykładem jest INT również w branży sport/outdoor a nie jak do tej pory głównie tandeta albo średnia półka, która króluje w sprzedaży.
życzę powodzenia i wzrostów/zysków! :)