kilka luźnych przemyśleń:
- zakładam, że wejście Panów Pieła (Larix), to efekt tej subskrypcji nowych akcji serii F tylko dla wybranych. Łatwo zatem się domyśleć, że mamy być może pierwszych strategicznych partnerów w spółce.
- Zarząd zwraca uwagę na tzw marki strategiczne, prawdopodobnie wśród nich pojawią się/już pojawiły brandy Larix'a. Ma to swoje uzasadnienie biznesowe - obie firmy mogą na tym tylko zyskać. Larix sprzeda więcej towaru w prestiżowych lokalizacjach CH ze sklepami ITSPR, a poza tym zyska dodatkowo jako udziałowieć spółki. O ewentualnych zyskach handlowych dla INTSPR nie muszę pisać:)
- ciekawe kto jeszcze objął te pozostałe 4 mln akcji (ponad 6 mln trafiło do larixa). I czy są to kolejni dystrybutorzy branży sport/outdoor
- zastanawia mnie mimo wszystko duży udział w walnym właścicieli Larixa. Ponad 20% głosów może miec znaczenie w przyszłości.
- Nie wierze w żadne zmiany w zarządzie, nie nalezy sie spodziewać świeżej krwi, raczej wprowadzenia sprawdzonych już pomysłów na podział sklepów czy lepszą ekspozycję / zmniejszenie ilości brandów na najlepsze marżowo co nie znaczy najlepsze jakościowo.
- marki własne mają wszyscy. Decathlon właściwe tylko na nich robi kasę. Do tego dochodzą Go Sport, Martes i 4F. Te 4 firmy to jedyni globalni gracze w PL którzy realnie na dziś zabierają coraz większy kawałek sportowego tortu w PL kosztem INTSPR.
to tak na szybko:)