Ale niby co sie zmieniło?
Ta sama informacja bedzie teraz na stronie Atona i na profilu facebook-a? Mnie wystarczy aby było na www.newconnect.pl albo na www.aton.com.pl, byle było na czas i regularnie o tym, co sie dzieje w firmie. Na stronie www.aton.com.pl jest zakładka inwestorzy. Po co nowa zakładka na Facebooku? Na stronie Atona jest miejsce do zarejestrowania sie po newslettery, na szybki kontakt.
Problem w tym, ze informację z newslettera dostaje 24 do 48 godzin po fakcie. Ot i cały NEWS
Facebook tez nic nie zmieni, jak informacja bedzie tam zamieszczana z opóźnieniem. To portal dla lanserów, sprzedawców towarów seryjnych, powszechnych jak telefon komórkowy, do kształtowania mody i trendów, a dopiero w nastepnej kolejności do promocji produktów specjalistycznych.
No jakos w żaden sposób nie pasuje mi Facebook to do profilu działalności Aton-a.
Ale może jest tam jakis ukryty pomysł, np klub uzytkowników urządzeń Atona?