póki co reakcja rynku na wynik pokazuje, że nie ma obecnie w akcjonariacie przypadkowego kapitału spekulacyjnego. Każdy chyba ma świadomość pod co obecnie toczy się gra i co oznacza wynik spółki za 3Q.
Fajnie, że wreszcie pogoda zaczęła sprzyjać spółce. Mamy ostatnio sporo deszczu, a na dniach (zgodnie z prognozą już od 21.11) powinno nastąpić znaczne obniżenie temperatury. Oby to pomogło im chociaż jakoś wybronić wynik w 4Q. Jak na swoją trudną sytuację mają naprawdę sporą paletę modeli z kolekcji jesień-zima (choćby porównując do konkurencji). Zaczęli też korzystać z reklam śledzących (podobnie jak konkurencja). Zresztą ogólnie cały marketing mają na naprawdę wysokim poziomie w porównaniu z konkyrencją. To niestety kosztuje, co zapewne ma też wpływ na koszty sprzedaży i bieżące wyniki, ale mam nadzieję, że budowa wizerunku marki jednak w dłuższym terminie opłaci się.