Należałoby dokładnie prześwietlić:
1) Celowość potężnych jednorazowych odpisów niepieniężnych ze strony CEDC na utratę wartości firmy i jej znaków towarowych
2011 - ponad 1 mld USD
2012 - 400 mln USD (?)
(tak przy okazji, czytaliście info ze wczoraj o rekordowym wzroście sprzedaży marki Soplica w 2012?...)
2) Wstrzymanie publikacji raportów finansowych spółki (bo chyba nikt nie wierzy, że do tej pory nie udało się zrobić raportu, choć już obliczono jaki ma być odpis aktualizacyjny (!) - no chyba, że p. Ryana Lee wciąż nie może do końca odnaleźć się na swojej nowej posadzie dyrektora finansowego CEDC, którą na dobre piastuje dopiero od 21.01.2013 ...po zakończeniu swojej kariery jako dyrektora finansowego w Russian Alcohol Group...)
Ciekawi mnie jeszcze, czy ten Pan niewinnie spoglądający na nas ze zdjęcia rzeczywiście stracił na CEDC... http://www.portalspozywczy.pl/inne/alkohole/wiadomosci/cedc-dokonala-poteznego-odpisu-na-utrate-wartosci-firmy-i-znakow-towarowych,59914.html