"Chciałeś wyjść na mądrego, ale niestety wyszło jak zawsze..."
W tym przypadki jestem mądrzejszy od reszty ponieważ pracuję w branży i to w prawdziwym studio 3d - więc zanim obrazisz kogokolwiek spytaj najpierw skąd czerpie wiedzę...
Ponieważ bardzo dobrze zdaję sobie sprawę z kosztów wyprodukowania nawet najkrótszego filmu 3d nie możesz mi zarzucić braku poziomu -mój post był napisany merytorycznie.
Ok - jeżeli nie będziemy korzystali z drogich aktorów koszt znacząco spadnie - tylko czy kiedykolwiek czytałeś o tzw czyszczeniu Mokapu, oświetlaniu sceny, teksturowaniu czy renderingu i kosztach tychże? W naszej branży spotykamy się często z rezygnacją klienta z realizacji spotu w 3d ponieważ po prostu wychodzi drożej. Swoją wiedzę i przekonanie o taniości aktora cyfrowego opierasz na mniemaniu, że po prostu musi tak być. A tak nie jest.
Widziałeś Benjamina Buttona - tam jedynie głowa starca była wykonana w tej technologii, i to nie w czasie rzeczywistym. Czy jesteś w stanie sprawdzić jak wiele osób nad tym pracowało i zdać sobie sprawę ze skomplikowania takiego przedsięwzięcia - jeżeli nie podaję linka digitaldomain.com.
"Ekipa?! Zespół się tworzy trzon główny krystalizuje się już w Hamburgu jest to zespół międzynarodowy z tylko jednym polakiem, w naszym pięknym kraju nie ma za wiele fachowców..."
G....no się krystalizuje
To co napisałeś to Bzdura jakich mało - widać że nie masz pojęcia o temacie. Słyszałeś o Platige Image, Alien Fx, Lightcraft, Badi Badi czy Lunapark - To prawdziwe studia 3d w których pracują prawdziwi fachowcy (między innymi ja).
Poza tym jak będziesz miał świadomość stawek jakie zarabiają graficy 3d w Polsce i na świecie( nie pierwsi lepsi tylo tacy którzy podołaliby zadaniu) to wiedziałbyś że z Takim budżetem można zrobiś co najwyżej shorta (krótki metraż). Zgadnij ile kosztuje sekunda animacji?