Spektakularne wzrosty sprzedaży marki Soplica
Prawie dwukrotnie, czyli z 17% do blisko 34%*, wzrosło w 2012 r. spożycie wódek smakowych. Do wzrostu zainteresowania Polaków smakowymi wódkami przyczyniła się marka Soplica i jej nalewki, której wzrosty sprzedaży w 2012 r. były dla CEDC rekordowe.
W 2012 roku warianty smakowe Soplica odnotowały sprzedaż na poziomie 3 729 066 litrów, co stanowi wzrost sprzedaży o 115,1%** ilościowo w stosunku do roku poprzedniego. Osiągnęły tym samym jeden z najwyższych wzrostów w segmencie wódek smakowych w Polsce.
Portfolio nalewkowe marki tworzą: Soplica Orzech Laskowy - aromatyczna nalewka o słodkim smaku orzechów laskowych z polskich lasów, jednocześnie najpopularniejszy wariant smakowy marki, Soplica Wiśniowa - o wyróżniającym smaku z nutą wiśniowej pestki, Soplica Malinowa - długo leżakowana nalewka o smaku malin z polskich ogrodów oraz Soplica Pigwowa - o słodkim i delikatnie kwaskowym smaku dojrzałej pigwy, prosto z polskich sadów. Wszystkie nalewki odnotowały spektakularny wzrosty sprzedaży.
"Wódki smakowe to ogromny sukces sprzedażowy marki Soplica. Na uwagę zasługuje również silny wzrost całej marki Soplica (Wódki Szlachetnej i wariantów smakowych), która w 2012 roku sprzedała o 34,9% litrów więcej niż w roku poprzednim. To świetne wyniki, szczególnie, jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że rynek wódki w 2012 r. wzrósł tylko 0,8%.*** ilościowo" - mówi Przemysław Jaczewski, Brand Manager marki Soplica.