• Zakłady bukmacherskie - inwestycja Autor: ~ei.gambling [213.238.83.*]
    Szanowni Państwo
    Większość z Nas jest uprzedzona do bukmacherów, uważa to za hazard.
    Ja tak nie myśle. Po prostu gram, gram od 5 lat. Moge grać dla Ciebie.
    Biore za to 35% od zysku netto. Na co dzień pracuje w firmie
    brokerskiej, wpływy od bukmacherów są niezłym dodatkiem do pensji.
    Szczegóły mailem lub gg na życzenie moge podać numer telefonu.
    Na zakończenie dodam że czasami warto troszke zaryzykować i pozbyć sie
    uprzedzeń.
    e-mail: ei.gambling@gmail.com
    gg: 10302157
  • Re: Zakłady bukmacherskie - inwestycja Autor: ~bf [83.26.25.*]
    :) A jak przegrasz to ile procent od mojej przegranej wykładasz ze swojej kieszeni?
  • Re: Zakłady bukmacherskie - inwestycja Autor: ~Slawek [172.16.201.*]
    To graj dla siebie i nie wciskaj kitu. W zakładach bukmacherskich nie ma żadnych cudownych systemów. Jeżeli obstawi sie źle to sie tarci realnie a nie wirtualnie.
  • Re: Zakłady bukmacherskie - inwestycja Autor: ~seba [83.23.155.*]
    Dokładnie. Naciągacz szuka jelini. Sam sobie czasami pogrywam dla zabawy i wiem, że nigdy nie ma pewniaków i gwarancji pewnego zysku. NIe dajcie się nabrać. Jeszcze bierze 37% zysku. Śmiechu warte.
  • Re: Zakłady bukmacherskie - inwestycja Autor: ~pajac [148.81.119.*]
    Skoro takie zyski masz z twego oszustwa to czemu ie grasz sam tylko dzielisz z innymi, jeleni szukaj na rykowisku
  • Re: Zakłady bukmacherskie - inwestycja Autor: ~lol [193.111.166.*]
    A ja gram u bukmacherów i powiem, że 30% od kapitału dziennie u mnie to norma - czego nie można powiedzieć o giełdzie. Są dni gdzie robi się 200% są dni gdzie 400%.
    Co nie zmienia postaci rzeczy, że to hazard i jak na giełdzie - samemu nalezy brać odpowiedzialność za to co się robi.
    Tu systemów nie ma, ale jest wiedza i ...
  • Re: Zakłady bukmacherskie - inwestycja Autor: ~rekin [82.160.0.*]
    Buhahah no od kiedy grasz ?