• pytanie Autor: ~KB [46.169.5.*]
    Pytanie do części merytorycznej tego forum, jeżeli jeszcze tu jakaś istnieje, bo sam nie jestem pewien, nie będąc księgowym. Co jest bardziej opłacalne dla CCC z punktu widzenia finansowego ?
    1 .Przejmują GR, umarzają długi, wrzucają to w koszty uzyskania przychodu tym samym obniżając podstawę do opodatkowania.
    2. Nie przejmują GR, nasyłają komornika, GR wiadomo spłacić nie może, następuje egzekucja (pewnie to trochę trwa), przejmują prawo do znaku, maszyny itp. CCC tworzy odpis na należności i wrzuca to pewnie w pozostałe koszty finansowe.

Punkt 2 jest gorszy dla CCC czasowo i w pewien sposób wizerunkowo, ale czy finansowo / księgowo będzie to miało jakieś dodatkowe aspekty ?
  • Re: pytanie Autor: ~Urobiony [5.173.82.*]
    https://m.bankier.pl/wiadomosc/Gino-Rossi-do-15-II-musi-splacic-zobowiazania-wynikajace-z-wierzytelnosci-nabytych-przez-CCC-7637535.html

Jeden wiwlki szantaż
    1. Prezes parw dni temu
    2. Brak splaty przez Gino kredytu
    3. Ccc zabiera Gino znak towarowy, jesli nie odda kasy, albo my sie nie zapiszemy do 31.01.2019
    4. 25.01.2019 podnosze wezwanie i wszyscy szczesliwi, bo CCC potrzebuje GinoRossi, a Gino potrzebuje Ccc
  • Re: pytanie Autor: ~fab [94.254.207.*]
    Czemu jeszcze nie wywalono prezesa i zarzadu ginorossi?
  • Re: pytanie Autor: daltonista [31.182.151.*]
    pasuje mi to podniesienie ceny wezwania, ale patrzać na przerzucianie akcji na giełedzie od tygodni, raczej nie podniosą :(
  • Re: pytanie Autor: ~dominik [31.0.127.*]
    Wręcz na 100% nie podniosą, bo ich oferta jest dużo lepsza niż sprzedaż na giełdzie.
  • Re: pytanie Autor: ~KB [195.42.249.*]
    Fajne wpisy chłopaki, ale w ogóle nie odpowiadają na moje pytanie. Dobra trochę inaczej. Dlaczego CCC może nie chcieć doprowadzić do upadłości GR i dopiero wtedy przejąć. Czas tej zabawy przede wszystkim, kwestie wizerunkowe, co jeszcze ??? Ludzi od grubego też zapraszam do jakichś sensownych wypowiedzi :)