I to nazywa się to Redwood. Grupa Kapitałowa .Holding S.A. Kupując w IPO źeby wyrównać straty akconariusz do akcji musi dopłacić około 7. złotych. Małe wyliczenie spółka na starcie była warta 127.5 mln do tego trzeba dodać około 50% inflacja za ponad 7 lat co daje 191.mln pozostało 13 mln realns strata 178 mln daje to stratę 7 złotych na akcję.przy kursie 0.51 pln .Kursy i dopłaty podaję przed resplitem.Niestety akconariusze muszą podzielić rewiry na szukanie po kubłach i źyczyłbym sobie źeby Pan Nowacki nie szperał w moich kubłach.Dla mnie tutaj to raczej game over.
Gorszej padliny ,jak gram trochę na gpw《od 19 lat》 nigdy nie widziałem ,wywaliłem w piątek po 5.10 nigdy więcej takich akcji. Odnoszę wraźenie źe zarządy w innych spółkach w sytuacji takich ogromnych spadków robią interwencje ograniczające spadki. Ale tu w tym zarządzie muszą być jakieś matołki wspóczuje wszystkim.
myślę Szanowny Panie zorientowany że to nie SP anu pękła gumka od majtek i nie zrobiła tak mocnego uderzenia o ziemię że aż SP egzorcysta dostał nerwowych drgań Panowie ktoś ma sraczkę albo usiłuje nas nastraszyć co Wy na to
Od tygodni próbowałem puścić te śmieci w obieg ale odrzucało mi zlecenia. Na szczęście w piątek się udało. 40% straty to nie mało szczególnie gdy się posiada nie dużo. Miałem te papiery od roku i wystarczy mi do końca życia żeby więcej w takie g...no się nie pchać. Nie wiem kto skupuje po jednej akcji w trakcie dnia ale w takim tempie i po dwóch scaleniach do śmierci bym ich nie sprzedał. Żadnej informacji od zarządu o stracie/ zysku, o planach i strategii. DNO!!!
A co byś powiedział na ponad 7 lat pobytu tutaj i straceniu wszystkiego co osiągnełeś w źyciu i teraz pozostał bruk. i kubły. A niektóre osoby stracą parę tysięcy i dramatyzują .
Nie dramatyzuję. Wszyscy wiemy w co gramy. Niech każdy odpowie sobie czy warto nadal trzymać zamrożone pieniądze w papierach redwood. W tej chwili zlecenie kupna już jest po 4,60 i nie łudzę się że będzie wyżej. Życzę powodzenia.