• pozew do sądu w USA Autor: ~konstruktywny [37.109.31.*]
    Panowie pytanie czy nie warto by było się tym zainteresować tym tematem. Niestety nie znam się na prawie amerykańskim, więc należało by zacząć od opinni czy z naszego położenia, czyli obywateli PL, sąd będzie musiał wziąć nasze zdanie pod uwage. Nie wiem, też jaką formę miałby przybrać pismo,ale podejrzewam, że odpowiednik naszego zarzutu lub skargi. Każdy musiałby przesłać wyciągi do jednej osoby, które pewnie musiałby zostac przetłumaczone przysięgle.Skarga musiałaby dotyczyć działania głównego akcjonariusza na szkode spółki, którego celem było doprowadzenie do CH11. Pewnie kilka rzeczy by się znalazło. Tylko nie wpisujcie mi tutaj, ""jestem.i ilość akcji" bo to nie ma zadnej wartosci poza taka, że sobie probujecie poprawic humor, ze niby cos robicie. Ja się tym nie zajmę, bo mam małą ilość akcji(55K), moge , pomoc, czy są jakieś osoby ktore chca się zangażować na poważnie?
  • Re: pozew do sądu w USA Autor: ~pap [194.146.130.*]
    Są takie osoby i znajdzie się ich więcej .Myślę ,że powinniśmy sprawę zgłośic do link
    http://www.sii.org.pl/5/ochrona-praw.html
  • Re: pozew do sądu w USA Autor: ~konstruktywny [37.109.31.*]
    sii jednak moim zdaniem bardziej wyciąga kasę niż pomaga zreszta na pewno nie maja doswiadczenia w takich sprawach. Chodzi też o to, żeby nadać sprawie rozgłosu w mediach naszym działaniem. CEDC to nie spółka krzak tylko spółka z markami o gigantycznej wartości działająca na ciężkim rynku, ale nie beznadziejnym, przecież to oczywiste, że jak taka spółka spada 99% w kilka miesięcy to znaczy, że jest wałek.Niech sędzie się bardziej wgryzie w działania zarządu w ostatnich miesiącach, czy rzeczywiscie chcieli uratować spółkę, do czego są zobowiazani, czy chcieli ją pogrążyć na zamówienie Tarika. Jest jeszcze jedna rzecz, trzeba się śpieszyć.