Forum giełdowe spółki NFI OCTAVA

wszystkie dla zarejestrowanych
+Dodaj wątek
===== 08OCTAVA ===== PRZECENY CIĄG DALSZY !!!!!!!!!!!! ===== ~TRAGEDIA !!!!!!!!!!! 4 2012-08-29 10:35
Dlaczego tak spadło? ~Igor 1 2012-08-29 09:52
- 436,5 % w jedną sesję, pytania? ~goły 3 2012-08-29 09:32
c/wk=1,27, eps=0,5pln ~Mirek 7 2012-08-29 09:09
Free float: -9.32% Free float: -9.32% Free float: -9.32% ~aas 2 2012-08-29 09:05
Odbicie ~Legolas 3 2012-08-29 09:05
===== 08OCTAVA ===== REKORDOWA PRZECENA NA GPW !!!!!!!!!!!!! ===== ~NOTOWANIA !!!!!!!!!! 6 2012-08-29 07:05
jakie otwarcie na jutro ?? ~xyz 6 2012-08-28 21:16
po co skupowali? ~aic71 10 2012-08-28 19:45
Kiedy pieniądze z wezwania będę na koncie????? ~Michał 2 2012-08-28 15:58
No to teraz barać garsciami. Tak tanio to juz długo pewnie nie będzie ~Akcjonarjusz 3 2012-08-28 15:01
a co z osobami ktore przegapiły ~fdgftg 13 2012-08-28 13:59
===== 08OCTAVA ===== - 73% ======= MASAKRA ======== ~TRAGEDIA !!!!!!!!!!! 9 2012-08-28 13:20
08OCTAVA ~jm 4 2012-08-28 12:25
Poszło po 0,84!!! HURRA!!! ~obs 6 2012-08-28 12:23
Wg. mojego skromnego zdania jak kurs spadł tak i wzrośnie !!! ~słoneczko 1 2012-08-28 12:16
Co sie dzieje? ~bankrut 2 2012-08-28 10:39
kiedy puszcza i po ile ~michu 4 2012-08-27 13:01
Czytać prosze 3 minutki poświęcić możecie :) dla zabicia nudy ;) ~Bartek 1 2012-08-26 16:18
wezwanie ~ja 6 2012-08-24 16:17
Tą zagrywką powinno zaintersować sie KNF ~akcjonariusz 4 2012-08-24 10:47
Zablokowane akcje ~obs 2 2012-08-24 10:35
Kupili ok. 56,5% ~wert 7 2012-08-24 10:15
kolejne rozdanie ~michu 5 2012-08-24 09:25
Ktoś sypie już za 1 zł ?? ~mrx28 1 2012-08-24 08:39
Jutro 6pln na otwarciu ~akcjonariusz 1 2012-08-23 17:51
Brak redukcji ~akcjonariusz byly 2 2012-08-23 17:44
o kurna ~akcjonariusz 1 2012-08-23 17:41
Cosmi sie wydaje, ze za duzo sprzedali w tym wezwaniu akcji niz chceli:) ~słoneczko 1 2012-08-23 12:49
Czyli panowie jak? ~Olek 3 2012-08-22 09:16
[x]
08OCTAVA 0,00% 1,03 2021-07-30 15:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.