Dzięki za sprostowanie. Zgadza się, aby być precyzyjnym należy powiedzieć , że 11 i 13 dnia PS osiągnął lepsze wyniki. Stwierdzenie, że w tych dniach gry osiągnęły "podobne wyniki na GTS" wynikało z pewnego uproszczenia/skrótu myślowego. Faktycznie należało napisać, że w tych dniach obie gry zajmowały dotychczas najbardziej zbliżone do siebie miejsca na GTS, przy czym 11 i 13 dnia lepsze miejsca odnotował PS, a 12 dnia lepiej to wyglądało w przypadku Succubusa.
Najważniejsze, że z każdym kolejnym dniem PS bardzo dobrze się sprzedaje i utrzymuje wysokie miejsca w rankingu. Czyżby pomimo znacznie słabszego startu i premiery 30 dni później niż w przypadku Succubusa, PS miałby zwrócić się szybciej? Jeżeli tak faktycznie się stanie to PS prawdopodobnie pomimo niższej o około 35% ceny na Steam, a także znacznie mniejszej WL i liczby followersów zarobi znacznie więcej niż Succubus.