drodzy panowie
po pierwsze na IP trzeba mieć pieniądze
hehe, taki np cyberpunk z kosztami marketingu to kosztował z 600 mln zł!
pli za kilka milionów robi grę, nie gram więc nie wiem, czy pomysł pierwszy na świecie
kooperacji city builder chwyci? może tak, w każdym razie to kolejne doświadczenia i przetarcie szlaków
IP filmowe - ok, ale tutaj zdecydowanie większą kasa trzeba dysponować niż przy whims of the gods
spółka szuka współproducentów aby mieć możliwość i rozłożenia ryzyka i większych możliwości
fatima czy privisa ok, ale taki otherland to już gruby kaliber i tutaj potrzeba mariażu z którąś z platform filmowych
> co do crossfire to scenariusz jest ok jak się weźmie, że to część z gry i zna się środowisko, dla kogoś nie grającego jak ja
faktycznie scenariusz może nie robić wrażenia, ot zwykła strzelanka i przygoda
NIEMNIEJ ZWRÓCIŁBYM UWAGĘ NA FANTASTYCZNIE ZROBIONĄ ANIMACJĘ W SPOSÓB DOSKONAŁY IMITUJĄCĄ REALNY SWIAT!
aby, to zrozumieć i docenić trzeba obejrzeć filmik w 4k, co nie każdemu się uda z powodu możliwości....
ci co są obiektywni i ci co bardziej się znają na pewno docenią krok platiża i miejsce jakie dzięki takim pracą zajmuje w światowej czołówce animacji