ale jak się ma stratę to jeśli już się nie wyszło to znając spółkę
należało uśrednić co też uczyniłem i tym sposobem bardzo obniżyła mi się średnia!
powtarzam - znając spółkę bo jeśli ktoś nie zadał sobie trudu aby ją poznać bardziej fundamentalnie
to weryfikuje swoją opinię o platige wg spadającego kursu i szukając kolejnych padlin wypadających z szafy
boi się dotknąć i zostaje bez taniutkich akcyjek
dodam, że obecna kapitalizacja to poziom spodziewanych przychodów spółki tylko w 4 kw tego roku!
a przysłowiowych trupów jednak nie znaleźliście bo ich nie ma
któż chciałby z niewiarygodną spółką współpracować i dawać jej ogromne zlecenia jak np cdr?
polecam wpis tomka bagińskiego na jego fb:
''Druga obiecana premiera w tym tygodniu!
Wreszcie oficjalny trailer Wiedźmina 4 od CD PROJEKT RED. Utrzymanie tajemnicy wokół tego projektu było niemałym wyzwaniem. Trailer kosi widownię jak zboże.
Gratuluję przyjaciołom z CDPR, zespołowi cyber-magików z Platige Image i Tomkowi Suwalskiemu, który wziął na siebie reżyserię tego projektu. Przygoda z cinematikami w Platige zaczęła się od pierwszego growego Wiedźmina i cieszę się, że ją kontynuujemy.
Z ciekawostek technicznych- trailer został całkowicie wyrenderowany na silniku Unreal 5. Implementacja tego narzędzia w Platige jest rozwijana od kilku lat, ale to pierwszy tak duży projekt renderowany wyłącznie na Unrealu. To nie jest wcale banalne w przypadku pracy filmowej i wymagało to ścisłej współpracy między PI, CDPR i Epicem. Ma to szansę zaowocować w przyszłości. Kochani, nadchodzą bardzo ciekawe czasy dla animacji''
wg mnie 2025 będzie rokiem kiedy ujawni się potencjał platiża
sugestia tomka o przyszłości i ciekawych czasach dla animacji jest bardzo znamienna