Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  23,90 zł , zmiana od tamtej pory: -17,91%

Re: Słabo to widze

Zgłoś do moderatora
Z tym, że, po pierwsze, nie bierzesz pod uwagę, że w tych statystykach bierzemy pod uwagę bardziej ilość alkoholu sprzedawanego w Polsce, a nie kupowanego przez Polaków, więc za wzrost w ostatnich latach (poza pandemią) nie odpowiada to, że więcej pijemy, tylko to, że, od wybuchu wojny mamy na terytorium Polski 2 mln więcej konsumentów (uwzględniając dzieci, więc pijących oczywiście trochę mniej). Zobaczmy statystyki, jsk sporo z nich wyjedzie (cześć pewnie zostanie, ale sporo też wróci) po zakończeniu wojny. Po drugie, ja pisałem o pokoleniu Z, które dopiero wchodzi w dorosłość, i też parę lat musi minąć, żeby ich podejście do alkoholu pokazało się w statystykach, ale podejrzewam, że będzie to z roku na rok co raz bardziej widocznie

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
AMBRA -0,30% 19,62 2025-10-03 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.