Witam. Agent nie ma dostępu ze strony SKOK do jakichkolwiek informacji odnośnie obsługi klienta. Obecnie współpracuje ze skokami a m.in ze Stefczykiem i nic mi nie wiadomo o jakichkolwiek kosztach związanych z brakiem obsługi kredytu ze strony klienta. Prowizja jaką wypłaca Stefczyk agentowi jest tak śmieszna , że jakiekolwiek koszty związane z brakiem spłacania nie powinny wchodzić w grę (chyba, że o czymś nie wiem. W razie czego proszę o oświecenie). Placówka z jaką współpracuje cierpi na chroniczny problem z planem a' propos innych wątków rozmowy. Najbardziej śmieszy mnie fakt , że wynagrodzenie agenta maleje wraz ze wzrostem sprzedaży. Skok wymusza na agentach pobieranie dodatkowej opłaty od klienta. Oferta cenowo jest atrakcyjna. Przyznawalność w miarę- są lepsze skoki w tej kwestii. A odnośnie drugiej części pytania. Uważasz ,że skok jest aż tak głupią instytucją żeby udostępnić Ci dostęp do bazy klientów ???:) Nie masz jakiegokolwiek wglądu do baz danych :)