stary tekst ale nadal aktualny BO SPORA KWOTA KONTRAKTU ZAWARTEGO NA CZAS NIEOKREŚLONY
link Qumak zarządza service desk Grupy TP
10 mln zł netto rocznie otrzymywał Qumak w ramach umowy na kompleksową obsługę działu wsparcia technicznego (service desk) spółek z grupy TP dziś może nawet większa to kwota Kontrakt został podpisany na czas nieokreślony.Lider na rynku realizacji i obsługi service desk
– Umowa ta potwierdza naszą silną pozycję w tym segmencie rynku. Nasz udział w nim szacujemy na około
25 proc., co daje nam pozycję lidera. To również jeden ze strategicznych obszarów naszej działalności, który zamierzamy aktywnie rozwijać – mówi Paweł Jaguś, prezes Qumak S.A..
W dacie tego komunikatu pisali iż Qumak obsługuje
centra wsparcia technicznego między innymi tak dużych podmiotów jak
: Polska Grupa Energetyczna, PZU, PKN Orlen czy PKO BP.