Ghost Keeper to klimatyczna gra eksploracyjna z elementami grozy, w której gracz wciela się w opiekuna nawiedzonego domostwa. Unikalny styl graficzny i spokojne tempo rozgrywki wyróżniają ją na tle innych indyków. Produkcja celuje w niszowych graczy lubiących immersyjne doświadczenia bez przesadnej akcji coś w stylu Gone Home czy What Remains of Edith Finch. Zakładając umiarkowaną kampanię promocyjną i pozytywne recenzje, realistycznie można oczekiwać sprzedaży na poziomie 40–70 tys. egzemplarzy na PC w ciągu 6 miesięcy. Daje to przychód rzędu 3,2–5,7 mln zł netto (przy cenie gry 100 zł brutto), a potencjalny zysk netto dla spółki mógłby wynieść 1,5–3 mln zł. Dla spółki taki wynik może przełożyć się na wzrost kursu o 2–4 zł, przy pozytywnym sentymencie inwestorów. Wszystko zależy od recenzji i odbioru, ale potencjał jak na średniobudżetowego indyka zdecydowanie jest.