Ad prośby o: "proszę w takim razie wyłuszczyc sytuacje spółki tym którzy maja o niej złe zdanie"
Chętnie odpowiadamy na pytania napływające do spółki w konkretnych kwestiach. Jednakże podejmowanie polemiki, na abstrakcyjnym poziomie ogólności poprzez komentowanie anonimowego "złego zdania" w dodatku opartego na wyssanych z palca domysłach, uważam za kompletną stratę czasu. Przerzucanie się argumentami typu: "ja uważam, że spółka jest zła", a "ja uważam, że spółka jest dobra" to poziom przedszkola i nie dam się wciągnąć w taką nic nie wnoszącą paplaninę na forum.
Z ogólnych kwestii mogę tylko dodać, że gdy spółka dopnie temat zakomunikowany w kontekście listu intencyjnego, ilość informacji będzie dużo większa. A turystyka? Cóż można się skupić na stagnacji, albo cieszyć oczyszczeniem rynku i wprowadzać nowe narzędzia aby polepszyć pozycję w nadchodzącym sezonie. Na tym chciałabym zakończyć swój udział w polemice zapraszając do kontaktu z zarządem.