Uważam, że pozycja CDA jest ugruntowana, ale obecnie co zresztą widać w ostatnich wynikach rynek jest konkurencyjny. CDA co prawda mimo tego zwiększa liczbę subskrypcji, ale odbywa się to kosztem rentowności i przychodòw (więcej usług za tą samą cenę).
Odnośnie społeczności wokòl kapitana bomby to ona jest dużą wartością i na pewno nadaje charakteru stąd pomysł uruchomienia e-sklepu jest dobry, ale podobnie uważam, że ilościowo ma swoje ograniczenia.
Co do globalnego wyjścia to trzeba mieć produkt lub skalę choćby w regionie Europy Centralnej. Na tym co jest to ew. zbudowanie jakieś gry w oparciu o k. Bombę przy wspòlpracy z jakimś studiem mogłoby się udać, ale....
W tym wątku głòwnie chcialbym o poszerzeniu i budowaniu nogi e-commerce co w momencie gdy cda ma już podstawy i ma finanse według mnie jest warte co najmniej głebokiej analizy.
Patrząc na innych właścicieli marek lub dystrybutoròw potrzeba ok 1:3.5 gotòwka/ kapitał obrotowy w stosunku do rocznych przychodòw i w przypadku CDA jest to w zasięgu. (otwarta kwestia czy na bazie swojej marki czy multibrandu)
W.biznesie liczy się timing, a CDA ma dziś dwa atuty czyli ruch na swojej platformie i gotòwkę oraz fundament sklepu kapitan bomba)