Chciałbym także uzyskać informacje co wybrać w przypadku mojej działalności, którą chcę otworzyć. Chciałbym prowadzić sprzedaż wysyłkową przez reklamę w internecie.
Wydatki w moim przypadku pójdą tylko na zakup towaru - ilości uzależnione od ilości zamówień.
Mieszkam w 20 tysięcznej miejscowości i jestem zatrudniony na umowę o pracę.
Sytuacja jest taka, że tam gdzie jestem zameldowany jest pomieszczenie, w którym prowadzi się już działalność gosp.
Ogólna działalność wyglądałaby u mnie tak:
1. przychodzi zamówienie od klienta,
2. zamawiam towar u dostawcy i otrzymuje go,
3. wysyłam zamowiony towar za pobraniem,
4. otrzymuje wpłate na konto firmowe za paczke+koszt przesyłki
Jak mogę się rozliczać z US? Słyszałem właśnie o "ryczałcie" ale nie wiem co to jest. Proszę o jakieś informacje.