Forum Giełda +Dodaj wątek

Re: Centrum Klima podnosi ceny

Nie mam spółki ani się nawet nie zastanawiam, ale pracuję w branży chłodniczej, prawie że w konkurencji CK (prawie bo firma raczej zajmuje się chłodnictwem, ale branża bliźniacza). Tak więc mogę sprzedać zainteresowanym parę informacji branżowych. W związku z upałem w branży są obecnie prawdziwe żniwa. Klimatyzatorów zaczyna brakować na rynku, zobaczcie zresztą w dowolnym markecie budowlanym - tam zwykle już nic nie ma. Od jakiegoś czasu totalny szał jest też na czynnikach chłodniczych - zwłaszcza R134a (akurat w klimatyzatorach się go raczej nie stosuje; jest głównie w klimach samochodowych). Cena R134a wzrosła w ciągu miesiąca z ok. 40 zł/kg na ponad 100 zł. To akurat nie ma związku z upałami ale z tym, że z jakiegoś nie całkiem ustalonego powodu brakuje go na rynku. Tak więc dużo mogli zarobić, ci którzy go mieli w odpowiednio dużych ilościach.
Konkludując na pewno przynajmniej ten miesiąc będzie dla spółki bardzo udany, nie wiem jednak na ile te wydarzenia będą miały przełożenie na wyniki akurat CK.

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.