Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  21,94 zł , zmiana od tamtej pory: 29,67%

Re: Brak słów

Zgłoś do moderatora
Moim zdaniem pepco by mogło wprowadzać powolutku jak się ogarną już z obecnymi planami, wyższy marżowe asortyment jako kolejna opcja. Jak mają dwa poziomy cenowe czy jeden jakiegoś produktu, mogą wprowadzić trzeci droższy i odpowiednio lepszy. Dodatkowo by mogli zacząć wprowadzać ogólnie lepszy asortyment czyli coś w rodzaju zapałki ale też zapalniczkę żeby nie tylko sprzedawać tanie produkty z droższą opcją ale też lepsze produkty zarówno jako poziom cenowy ale też marżowe i wizerunkowo oczywiście dalej będąc bardzo dostępni cenowo jako ogół. To już kwestia dobrej analizy produktowej ale tak też wdzierała się Biedronka na rynek o bardzo dobrze na tym wyszli. Na ten moment brand się zmienia, strategia jest, inwestycje są i niech to się kręci tak

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
PEPCO 1,61% 28,45 2025-11-10 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.