Czemu się tutaj dziwicie, nie jesteście po prostu targetem, nie wszyscy mają nie wiadomo ile piniędzy żeby wydawać na ubrania. To tylko pokazuje, że klienci oszczędzają pieniądze i wolą nie przepłacać za ubrania, zwłaszcza jak masz dzieci, które zmieniają rozmiar ubrań co 6-12 miesięcy, to nikt nie będzie wydawał kilkaset złotych na ubrania, gdy może wydać kilkanaście/kilkadziesiąt. Patrzycie przez pryzmat dorosłych, gdzie ubranie dobrej jakości starczy Wam na dłuższy czas, bo z nich nie wyrośniecie, ani tak łatwo i szybko nie zniszczycie. Dlatego pod tym względem LPP widząc zapotrzebowanie bardzo dobrze, że idzie szeroko w rynek, możliwe, że w przyszłości konsument się wzbogaci i będzie mógł kupić droższe/lepsze ubrania, wtedy są inne sklepy LPP, albo po prostu można wymienić kolekcję nadążającą za potrzebami klienta. Najważniejsza rzecz, to jest ugruntowana marka i rozpoznawalność wśród klientów. Takie moje zdanie ;)