Wspominała pani o energooszczędności. Czy to oznacza, że takie wydarzenia, jak podwyżki cen energii, mogą być motorem napędowym dla waszych rozwiązań?
To dopiero się okaże. Podwyżki cen mogą oczywiście wpłynąć na poszukiwanie rozwiązań, które umożliwią monitorowanie zużycia energii oraz jej optymalizację. Idealnie wpisuje się w to nasz produkt, który pozwala pozyskać szczegółową wiedzę na temat funkcjonowania budynku oraz instalacji technicznych. Dzięki pozyskaniu danych na temat zużycia mediów i ich analizę możliwy jest również aktywny wpływ na prace urządzeń i instalacji, co w konsekwencji ma wpływ na koszty.
Z waszymi usługami i produktami celujecie głównie w Polskę czy też rynki zagraniczne?
Aktualnie jest to Polska, natomiast jak najbardziej myślimy o ekspansji na rynki zagraniczne, głównie w kierunku zachodnim. Wszystko jest więc przed nami.
W styczniu prawdopodobny debiut na NewConnect, a jak widzi pani firmę za kilka lat?
Chcemy być spółką rozpoznawalną w obszarze proptech i branży budowlanej. Odznaczamy się i chcemy odznaczać się jeszcze większą jakością. Chcemy po prostu przodować na rynku.
poczekamy spokojnie co z tego wyniknie wycena 14 baniek przy rocznym zysku 2 bańki to chyba dużo nie jest