z powodu niskiej marży zmieniali strategię i serwis w dużej części będzie podporządkowany ip
kto patrzy wstecz i na tej podstawie prognozuje
ten popełnia błąd, w inwestowaniu warto zabawić się w wizjonera a nie w historyka
ponoć czeka nas hossa:
https://www.onet.pl/?utm_source=poczta.o2.pl_viasg_businessinsider&utm_medium=referal&utm_campaign=leo_automatic&srcc=ucs&pid=b350679e-bd8e-4b3e-a2cc-d5097fca9032&sid=ca05277f-7c3f-495c-9acc-986177acd173&utm_v=2
wycena powinna skorzystać przy fajnych infach z obszaru ip
widać zmiany, pojawiły się już konkretne działania, potrzeba czasu aby zrealizować cele!
na ip marża netto zamiast 3% będzie co najmniej 30%
warto zaryzykować i to spółka robi, serwisem rynku nie uwiodła, ale swoim produktem jak najbardziej może to zrobić