I. Kontynuacja obranej strategii intensyfikacji sprzedaży za granicą oraz rozwoj obecnych e-serwisow za granicą:
- uruchomienie nowych serwisow internetowych w Austrii oraz Wielkiej Brytanii
- poszerzenie oferty serwisu Oponeo.de o opony motocyklowe
- umożliwienie klientom Oponeo.es, Oponeo.fr, Oponeo.it odbioru opon na stacjach montażowych.
II. Realizacja projektow rozwojowych zmierzających do poszerzenia świadczonych usług oraz do ogolnego rozwoju technologicznego firmy:
1. projekty dofinansowane z UE ( łączna suma dotacji dla OPONEO.PL - 7 053 tys. zł):
- budowa elektronicznej platformy typu B2B o nazwie Felgi-e-Hurt obsługującej obrot handlowy felgami aluminiowymi,
- automatyzacja wspołpracy biznesowej pomiędzy firmą OPONEO.PL a serwisami ogumienia za pośrednictwem platformyB2B,
- podniesienie poziomu kompetencji pracownikow OPONEO.PL podstawą konkurencyjności firmy,
- rozszerzenie świadczonych usług przez społkę OPONEO.PL celem wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstwa,
- uruchomienie nowego serwisu internetowego RADIALO.DE - rozwoj działalności OPONEO.PL S.A. na rynku niemieckim ipolskim, dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii IT w dziedzinie e-usług oraz elementow telepracy,
- budowa innowacyjnego systemu B2B integrującego OPONEO.PL z dostawcami hurtowymi opon.
2. zaprojektowanie nowej wersji serwisu Felgi.pl w technologii UCD (user-centered-design).
3. rozbudowa nowej wersji portalu Opony.com.pl o dodatkowe komponenty.
4. unowocześnienie struktury telekomunikacyjnej w celu sprawniejszej obsługi telefonicznej rynkow zagranicznych.
5. przeprowadzenie prac adaptacyjnych obecnej części Biura Obsługi Klienta po ukończeniu budowy nowej części call centerna przełomie 2010 i 2011.