Czy spółka komunikowała jakieś ugody , ulgi w leasingu bo mają spory ciężar do udźwignięcia . Zobowiązania na koniec 3 kw 2019 to aż 1 567 mln zł na koniec roku 2019 zapewne będą jeszcze większe. Długi spółki są więc 4 razy wyższe od kapitałów włąsnych i 4 razy wyższe od majątku obrotowego, 20 razy wyższe od stanu gotówki na koniec trzeciego kwartału 2019, 10 razy wyższe od zysku w dobrym roku 2019 , który szacuję optymistycznie na 100 mln zł ! Koszty finansowe za trzy kwartały 2019 to bagatela 225 mln zł a w samym trzecim kwartalnie ponad 100 mln zł , gdy tymczasem kasy na koniec 3 kwartału było w spółce tylko 80 mln zł i raczej jej w IV kwartale nie przybędzie bo spółka jak do tej pory czwarte kwartały podobnie jak pierwsze zamykała stratą. Zatem czy nie przeraża , Was , że spółka nie komunikuje akcjonariuszom jaki ma plan na spłatę długów ? Czy prowadzi rozmowy czy czeka , aż lizingodawca zabierze jej samoloty ?