Mało tutaj o tym się mówi w tym miejscu, ale proszę poczytać komentarze, sprawdzić steam community i obejrzeć streamy.
Cronos: The New Dawn powoli zyskuje status gry kultowej. Ci którym się podoba walczą w dyskusjach z adwersarzami. To ma szansę sprawić, ze gra będzie miała znacznie dłuższy i gęstszy ogon sprzedażowy niż wynika to ze zwyczajnego rozkładu dla tego gatunku:
Dla nowych IP:
-- pierwszy tydzień sprzedaży to około 10-15% sprzedaży lifetime
-- pierwszy miesiąc sprzedaży to około 25-30% sprzedaży lifetime
-- pierwsze 3-4 miesiące to około 50% sprzedaży lifetime
-- pierwsze 18 miesięcy to około 80-90% sprzedaży lifetime
Jeśli tak się stanie to gra może okazać się nową marką na rynku gier z gatunku survival horror. Wtedy zarówno sprzedaż, ale i kolejne części nie mówiąc już o statusie Bloober Team jako studia kultowego - staną się faktem.