koszty powinny się zamknąć w:
1. 1.6 mln (ogólnie mówiąc pracowniczych) = mowa o 500-600 tys miesięcznie
2. 0.6 mln kosztów finansowych - po ew. zrolowaniu i fuzji dużo mniej
3. regularne odpisy w granicach 1 mln
Łączny koszt ok. 12.8 mln do 13.5 mln przychodów (11 mln pożyczki + 2.5 mln windykacja)
Zasadnicza różnica w stosunku do historycznej działalności to
1. niższe koszty
2. przychody z windykacji na poziomie 2.5 mln (min.) - w skali roku
I to są te dwie wartości w których upatruję szans
Nie jest tak, że będziemy wyłacznie czekać i liczyć na cud bo pewne sprawy będzie widać w każdym kolejnym kwartalne (a same założenie już dziś są bliskie celu zwłaszcza gdy odrzucimy zniekształcenie odpisów historycznych należności)
Przychód z windykacji też jest w wariancie ostrożnościowym bo dziś z realnie pracujących 12 mln przychód wynosi 280 tys. (w skali kwartału)