Forum Giełda +Dodaj wątek

dostaniecie to co wam zapowiadałem od dawna

Czyli, dobre deski na trumnę ! Dawno mnie tu nie było, co nie znaczy, że nie obserwowałem kątem oka wykresu Barlinka. Ci co mnie znają wiedzą od dawna jak źle postrzegam tą spółkę i jak mroczną drogę ma przed sobą. Dziś wygląda już na to, że właśnie w tych dniach rozstrzygają się jej losy na rynku kapitałowym.
Nie wiem co napisano w Parkiecie, dla mnie nie jest to wiedza konieczna, aby stwierdzić
wejście tych akcji w ostatni etap. Myślę, że patrząc w nadchodzące miesiące, los jaki ma przed sobą ta firma to los podobny do Biotonu. Nie chodzi mi tu rzecz jasna o poziom notowań, ale o dramatyczną wręcz utratę zaufania do kadry kierowniczej i właściciela.
No cóż, niech mu trasy rajdowe osłodzą widmo bankructwa.
Wiecie, że jestem znakomitym technikiem. Wiele razy bardzo precyzyjnie, przed czasem
ostrzegałem WAS przed tąpnięciami. Cały czas papier ten jest w trendzie długoterminowym spadkowym a pojawiające się wzrosty, budzące nadzieję na lepsze jutro, to krótkoterminowe dynamiczne korekty.
No to spójrzmy na wykres i poczytajmy jak z książki to co nam opowie. A nie jest to jak zapewne się domyślacie bajka dla grzecznych dzieci na dobranoc.

Po ogromnej przecenie 2012 roku, notowania weszły w fazę akumulacji, dając nadzieję posiadaczom na spore odreagowanie. Jednak nie okazało się ono ani mocne ani trwałe.
Ta konsolidacja to przyczyna mojego zainteresowania Barlinkiem. Brak odpału w górę, po takiej przecenie ? Tu od razu widać było, że fundamenty są albo podtopione, albo całkiem już zgniłe. Dzisiaj z perspektywy czasu widać wyraźnie, że tworzy się bardzo niebezpieczny i rzadko spotykany trójkąt, z którego wyjdzie potężne uderzenie w dół, prawdopodobnie pod koniec bieżącego roku. Co ciekawe dzień dzisiejszy to przysłowiowy gwóźdź do trumienki a jednocześnie klucz to tego zamka.