Raport bieżący 32/2009
Zgodnie z § 5 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 roku w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim, Zarząd B3System S.A. informuje, że w dniu 03 lipca 2009 roku podpisał Umowę z Bankiem Polska Kasa Opieki S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Grzybowskiej 53/57 (Kupującym) na sprzedaż, dostarczenie i instalację oraz wykonywanie serwisu gwarancyjnego sprzętu informatycznego i oprogramowania firmy: IBM o wartości netto 6 219 668,00 PLN. Do ceny doliczony będzie podatek VAT w wysokości ustawowej.
Należność zostanie uregulowana w terminie 30 dni od otrzymania faktury VAT przez Kupującego.
Usługi gwarancyjne zawarte w umowie:
1. B3System S.A. w ramach gwarancji zobowiązuje się, w przypadku ujawnienia wad do bezpłatnego przywrócenia pełnej sprawności sprzętu. Usługi gwarancyjne będą realizowane przez Spółkę B3system na zasadach: 7 dni w tygodniu, 24 godz. na dobę, czas naprawy - 24 godz., przez okres 36 miesięcy;
2. B3SystemS.A. przystąpi do naprawy gwarancyjnej po uprzednim zgłoszeniu faxowym oraz konsultacji telefonicznej;
3. Spółka dostarczy na wymieniony w ramach gwaranci sprzęt nową kartę gwarancyjną;
4. B3System S.A. nie ponosi odpowiedzialności z tytułu gwarancji w przypadkach:
- nieprzestrzegania zasad podanych w instrukcji,
- użytkowania sprzętu niezgodnie z przeznaczeniem,
- szkód spowodowanych działaniem siły wyższej lub niedopuszczalnymi modyfikacjami wprowadzonymi w sprzęcie bez autoryzacji, bądź też dokonywaniem napraw przez osoby nieupoważnione przez B3System S.A.
- naruszenia plomb zabezpieczających.
5. Uszkodzone dyski twarde po wymianie przez B3System S.A., stają się jej własnością
i zostaną zwrócone przez Kupującego niezwłocznie po usunięciu znajdujących się tam istotnych z punktu widzenia Kupującego danych.
Serwis pogwarancyjny:
B3System S.A. zobowiązuje się do świadczenia, na życzenie Kupującego płatnego serwisu pogwarancyjnego, oraz zobowiązuje się do sprzedaży na życzenie Kupującego części zamiennych do zakupionego sprzętu przez okres 2 lat po upływie gwarancji, na zasadach określonych w odrębnych umowach.
Warunki umowy nakładają na Spółkę B3System S.A. odpowiedzialność odszkodowawczą za:
- niedotrzymanie terminu realizacji dostawy B3System S.A. zapłaci Kupującemu karę umowną w wysokości 0,2% wartości netto niezrealizowanej partii dostawy i nie zainstalowanego sprzętu za każdy dzień opóźnienia,
- Kupujący ma prawo obciążyć B3System S.A. karą umowną w wysokości 10% wartości netto umowy w razie zwłoki w realizacji umowy większej niż 10 dni.
Ponadto w umowie określono, iż:
- strona odstępująca od Umowy z powodu okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi druga strona ma prawo obciążyć drugą stronę karą umowną w wysokości 10 % wartości netto sprzętu objętego odstąpieniem od umowy.
- kary umowne mogą być naliczane niezależnie od siebie.
- Kupujący zapłaci B3System S.A. odsetki ustawowe za każdy dzień opóźnienia w płatnościach.
Umowa została uznana za znaczącą ze względu na wartość umowy przekraczającą 10% kapitałów własnych Spółki na dzień 31.03.2009 r.
kom espi mra
--------------------------------------------------------------------------------
Informacje zawarte w Serwisie PAP mogą być wykorzystywane
wyłącznie dla własnych wewnętrznych potrzeb informacyjnych,
bez prawa ich rozpowszechniania w jakiejkolwiek formie oraz
udostępniania osobom trzecim