Przedłużono zakaz międzynarodowego ruchu lotniczego na terenie Polski i koniec wzrostu Narazie poniedziałek spadki
Czytaj więcej na https://fakty.interia.pl/raporty/raport-koronawirus-chiny/polska/news-przedluzono-zakaz-miedzynarodowego-ruchu-lotniczego-na-teren,nId,4538023#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=chrome
wiecie co te naganianie nic nie daje. zobaczcie na wykresy takich firm jak boeing airbus aero engins czy nawet frankfurt airport. wszystkie odrobily straty wyceny podobnie jak enter. cala branza lotnicza jest w jednym worku
Rzeklbym, że jeśli chodzi o rentowność w trudnych czasach to Enter jest nawet na lepszej pozycji. Do obsadzenia jednego samolotu w gotowości operacyjnej potrzeba czterech pełnych załóg ( jedna załoga dla B737-xxx to 2pilotow i 4 stawki). Teraz sami policzcie ile pensji wypłaca samym członkom załogi miesięcznie enter przy kilkunastu samolotach, a ile chociażby tanie linie lotnicze typu wzz czy ryr posiadające kilkaset maszyn. I chociaż ten przykład to jedynie ułamek tego co wpływa na rentowność spółki to jednoczesnie jest idealnym przykładem na to, że Enter jest na bardzo dobrej pozycji wyjściowej w obecnej, trudnej sytuacji. Pozdrawiam
chodzi mi o to że jutro będzie na 100% wzrost. ale nie dla tego że enter miał lot do Moldawi ale przez to że bezrobocie w stanach w maju zamiast wzrosnac o 50% jak typowali analitycy spadlo. więc raczej powinnismy się tym podniecac niż sporadycznymi lotami
Akurat wypłaty w dużej części firm zostały zminimalizowane do bardzo niskich stawek podstawowych, a część linii w ogóle nie stosuje stawki podstawowej - Ryanair w Polsce płaci wyłącznie za nalot - latasz, zarabiasz, nie latasz, dostajesz równe 0. Ponadto Ryanair rozwiązał kontrakty (mimo tego, że nie ponosił kosztów tych kontraktów) z częścią załóg.
Enter Air informował, że pracownicy firmy (nie tylko latający) to bardzo odpowiedzialni ludzie i w zasadzie w stu procentach zaakceptowali obniżki pensji na czas kryzysu. Zarząd zrezygnował z pensji (a samo to jest oszczędnością 500.000 zł miesięcznie).
Życzę każdej firmie, żeby przetrwała, a pracownikom braku zwolnień. Jestem przekonany, że Ryr, Wizz, LOT (z oczywistych względów), Enter przetrwają ten kryzys i wyjdą z niego obronną ręką.
Zaletą Entera jest posiadanie floty ~20 zamiast ~200 samolotów. Jeśli więc w jakiś dzień dwa samoloty będą wykonywały loty, mamy wykorzystanie floty na poziomie 10%. Jeśli w Ryanairze 5 samolotów dziennie wykona loty - sami policzcie :)
No tak, Enter jest w lepszej sytuacji od FR, bo ma mnieszą flotę :D Nic zabawniejszego nie przeczyałem dzisiaj.
Człowieku, Ryanair już zapowiedział, że będzie wykonywał 40% lotów od lipca, a Enter Air? Loty czarterowe mogą się nie odbyć ich najważniejsze lotnisko - Katowice jest wpisane na czarną listę lotnisk i nie będzie stamtąd można robić lotów do Grecji. Pewniakiem na odbicie to jest Ryanair, bo oni zarobią nawet na przewożeniu połowy samolotu, Enter Air może polecieć dopiero jak będzie wypełniony w 80-90%, inaczej touroperatorzy nie zamówią lotów...
Chłopie, Enter obsługuje loty Rainbow, TUI oraz Itaki.
Ma w ręku prawie cały polski rynek wycieczek a Ty śmiesz pisać, że nie będzie latał?
Oprócz tego maja kontrakty zagraniczne.
Nie bądź śmieszny i kupuj lepiej bo nawet tych poziomow już nie zobaczysz .
Człowieku skąd Ty się zerwałeś? Jaką czarną listę? Powielasz banialuki z portali typu wp, onet. To pomyłka po stronie greckiej, lotnisko w Pyrzowicach ma jedynie rekomendację od EASA odnośnie dezynfekcji a Grecja omylnie przypisała jej łatkę niebezpiecznego i właśnie nasze MSZ to wyjaśnia. Rzeczą ludzką jest się pomylić ale nie wprowadzaj w błąd bo właśnie przez takie powielanie nieprawdy inni tkwią w błędzie