• jak oceniacie Autor: ~baobab [77.252.47.*]
    to codziennie otwarcie kilkoma akcjami dla podtrzymania kursu i naciągania na oddawanie, byle wezwanie doszło do skutku? Bo chyba tak to wygląda z tym przedłużaniem wezwania.
  • Re: jak oceniacie Autor: ~OzyrysAdal [148.81.171.*]
    Niech tylko wyniki kwartalne pokażą i jak będzie pare mln na plus to powinien podckoczyć kurs!
  • Re: jak oceniacie Autor: ~Benek [83.12.115.*]
    Nie znam się na giełdzie i nie inwestuje, ale jestem w branży IT. - Proszę wrócić do roku 2015 - AB po 43 zł, ABC data po 3,9-4,2 zł.
    AB nie ma problemów z US i z VAT. ile spadła ? 60% ? dlaczego nie chcą kupić AB? - bo nie mają tulu oddziałów w Europie co ABC. Cała branża w odwrocie, brak inwestycji krajowych i zagranicznych. Dlaczego ALSO wybrało taki moment ? przed wejściem na giełdę funduszy pracowniczych, przed wyborami? przed zapowiadanym spowolnieniem gospodarczym ? natłok złych informacji działa negatywnie na nastroje i jest to najgorszy moment dla posiadaczy akcji ABC, zaczynają się bać że stracą, szczególnie Ci co kupili np. 3 zł.
    a co będzie jak się sytuacja odwróci za rok ?, zaczną napływać inwestycje, wyniki branży pójdą w górę, - spółki IT będą w rozkwicie?
    Może grube ryby wiedzą ze to ostatnia chwila żeby się nachapać bo potem będzie drożej? Teraz chcą przejąć rynek europejski za psi grosz.
    taki scenariusz jet możliwy?
    proszę o komentarze specjalistów od długoletnich inwestycji.
  • Re: jak oceniacie Autor: ~baobab [77.252.47.*]
    Dnia 2019-05-22 o godz. 11:55 ~Benek napisał(a):

> a co będzie jak się sytuacja odwróci za rok ?
    "jak się odwróci", co oczywiste ani gwarantowane nie jest

> Może grube ryby wiedzą ze to ostatnia chwila żeby się nachapać
    "może wiedzą", może nie
    problem w słowie "może", bo to tylko przypuszczenia

> taki scenariusz jet możliwy?
    giełda ma to do siebie, że jest nieprzewidywalna i teoretycznie każdy scenariusz niby jest możliwy