Dnia 2017-07-25 o godz. 19:57 ~doKulka napisał(a):
> Wars, Lider jest używany przez mężczyzn 60+ i sprzedaje się kuleczko bardzo dobrze...
> "Pani Walewska"również dostrzega potencjał w osobach starszych....
>
link>
> Dla młodych jest...
>
link>
link>
link>
link>
link>
link>
link>
link>
link>
> I wiele innych....
> Jak sama widzisz kuleczko Miraculum ma brandy dostosowane do każdego wieku ...niewiele jest firm z takim wachlarzem kosmetyków.
>
> Pozdrawiam
> Avanti Miraculum
nie :)
kwa unikat:) co drugi koncern globalny ma wszystko, więcej i lepiej.
Ty sie módl,ze Tuora i Kamola, mieli inny pomysł na biznes, bo stawiania na sentyment do PRL przez ubogich seniorów ,60+, to sa słabe perspektywy.
wklej wyniki sprzedażowe jaki mir robi na mix, co ciagnie ich dzialalnośc, co generuje marze, bo takie puste paści, ala niedoceniony segment rynku dla seniorów 50+, to jest pusta głupota, konsumenci, ktorzy nie maja kasy, ktorzy od lat nie dbaja o siebie, i ktorzy pewnie za smrodem PRL i tak nie tesknia.
Ci co maja kasę bez wzgledu na wiek, 50+,60+,70+ kupuja Chanel, Dior etc. tu jest hajs , a nie w ubogiej grupie społecznej, ktora napewno nie bedzie sie rozwijać .... cyniczne , ale prawdziwe