A zupełnym hitem jest zapewnienie
o ponadprzeciętnych zyskach z inwestycji
Do tej pory kuzynka moja ma po 5zł.źenada
nie znam się za bardzo na tym. ale czy
to nie jest przestępstwo.celowe wprowadzenie
w błąd .i czy to moźna zgłosić to do organów
np.prokuratura.KNF czy innej instytucji.Wszyscy
siedzimy tu pokornie.a on nas jawnie oszukał
pora działać.pozdr
spolka moglaby poczynicz gigantyczne oszczednosci
gdyby ograniczyla liczbe spolek jaka wchodzi w sklad grupy
az dzwi bierze ze complex wyceniany na 20 mln o malutkich przychodach
ma ze 30 spolek zaleznych zupelnie jakby byl jakims general electric albo siemens
taka struktura raz nie ulatwia dzialania dwa generuje gigantyczne koszty
bo w kazdej spolce musi byc zarzad z preziem i rada nadzorcza .........
skoro nie upraszczaja tak ROZDĘTEJ struktury to znaczy ze istnieje ona po to BY DOIC GRUPE Z KASY i BY ZAPEWNIC DOBRE MIEJSCA PRACY dla GRUPY TOWARZYSKIEJ i samego prezesa.......
Dnia 2013-01-30 o godz. 11:16 ~tommy napisał(a):
> który tak z ukrytego zasysa
Tommy z źadnego ukrytego ktoś postawił po 0.85 na pofaź
ponad 32 tys i to zostało zabrane i później
potoczyło się dalej.ale impulsem
było zabranie po 0.85.ja sam skubłem
trochę po 0.86.pozdr
Dnia 2013-01-30 o godz. 11:16 ~tommy napisał(a):
> który tak z ukrytego zasysa
jednak miałeś rację na 0,85 była ukryta podaż,było wystawione 2000 widoczne,reszta była ukryta,pozdr
ciekawe kiedy i komu sprzedadzą celmę.niekoniecznie nam drobnym przecież.może by jakąś spółkę zawiązac z firmą z dalkiego wschodu.wybierzcie się Panowie z Complexu do Korei lub Chin.
Niemcy są zbyt ostrożni kupią Zelmera nie Celmę.jakaś firma np.z Chin czy z Korei , która już robi elektronarzędzia i chce wejśc na nasz rynek mogła by zaryzykowac wejście pod rodzimą Polską marką.
to napisała taka zawisła menda z mojego biura ,z początku nie zaskoczyłem o co chodzi.
ale póżniej jak zobaczyłem IP , domysliłem się kto to, już go za to opierdoliłem