juz mafi aprzed walnym przeliczyla akcje i okazalo sie ze sporo jest w rekach leszczy . a co masoni wtedy robia?... sio i w dol aby pogonic leszczy-Polakow, to masontwo ma zarabiac a nie Polacy. Polakow morduja i okradają
odpał to już był do 2 zł :)
teraz już tylko niedobitki zostały.... co nie wiedzą co zrobić....jeszcze kilka dni takiego kursu ich przekona co mają zrobić
a potem....to nikt nie wie co będzie.......
ILe mają dowalić i po ile ? chyba nie będą sobie dawać po 0,20 i ryczeć ze firme wyprowadzają na prostą bo za tyle to żwir na lewo mogą na wiaderka sprzedawać chłopu żeby stodołe toni wybudował ( wiaderko 0,20 heee.. heeee,.... ale by mieli bicepsy )
DSS już nigdy nie wyjdzie na prostą. Kruszyw drogowych na rynku jest 3 x więcej niż zapotrzebowanie po "Zakończeniu" inwestycji na Euro. Nie sprzedadzą więcej niż 2 mln t rocznie amfibolitu przy marży 5-10 zł/ t zarobią parę baniek a zadłużenie wynosi ponad 700 mln. To mżonki. Trzeba sie trochę znać na rynku kruszyw. Sądzicie, że wielcy bankruci jak PBG, Hydrobudowa lub Polimex kupią kruszywo od DSS? OWSZEM wezmą kruszywo chętnie, ale nie zapłacą jak większości podwykonawców nie płaci teraz DSS i kółko się zamyka. Poza tym z Dolnego Śląska nie można zbyt wiele wywieźć koleją kruszywa z uwagi na zapaść na torach a oprócz tego CARGO za darmo nie wozi.
Hahahah ale glupoty :D no nie moge "zapasci na torach" ... Hahaha :D padlem!! Co za matol :D sorry ale inaczej nie mozna okreslic autora takich slow... Reszta tez jest wyssana z palca ale to powiedzmy ze prawdopodobna dla kogos kto sie nie zna ale zapasc na torach?! No to zes zniszczyl system :D albo zwyczajnie brakuje Ci wiedzy z geografii albo brak miejsca by takowa wiedze przechowywac w glowie ;)
CHCECIE WYDRZEC Z GARDŁA WSZYSTKIE AKCJE , TO MOŻCIE MNIE POCAŁOWAC W " D......PE " A I TAK WAM NIE SPRZEDAM CHYBA ŻE PO 11,70 PAZERNE DRANIE >>>>>>//////////
Miału jest jak napisali kilka milionów ton , a czy ktoś się jeszcze spodziewa , że raport bedzie na czas ? Ja bardzo się zdziwię bo jak dotąd Zarząd DSS zlewał wszystkie tego typu terminy.
Wie ktoś może ile czasu ma DSS żeby dopiąć układ z wierzycielami ?
Oby to tylko nie była północna noc polarna , a jeżeli faktycznie będzie odpał to macie pare miesięcy na wypchnięcie akcji czyli do momentu aż wierzyciele nie zaczna pozbywać sie części spłaty długów DSS a wyglada na to , że GDDKiA przeciąga sprawę spłaty należnosci za A2 i A4 w oczekiwaniu na ruch DSS-u , Który musi w końcu zacząć rozmawiać z wierzycielami lub wykonać pare ruchów i ogłosić upadłość . Wbrew pozorom ta druga ewentualność też jest możliwa ze względu na zapaść na rynku budowlanym - duże inwestycje drogowe ruszą nie prędzej jak w 2014 roku , co robi się na kolejach ( poza zmianami rozkładów i drobnymi remontami torów) wszyscy widzą .
Konkurencja też nie spi , tym bardziej , że kruszywo już przypływa ze Szwecji , z Czech , z Niemiec z powodu dużych kosztów transportu . Cargo też nie wozi za darmo , co prawda jest to opłacalniejszy środek transportu od samochodowego ale też na odcinku 300 kilometrów podwaja cenę kruszywa . Teraz żeby sie utrzymać trzeba dobrze się nakombinować.
miał to drobny węgiel ,,,miał miał cośty gościu miał,,, czarna du,,,,,i tyle ,,,o ile znam wyliczanki to ebita będzie przebita lub raczej przepita;;}}}
zdaje sie ze baron patro ucieka ze swoich smieci-ifc i resbud, zarobil na naiwnych leszczach ogromną kase, i byc moze przymierza sie do ataku na dss, bo tu bedzie ogromna kasa, powrot na minimum 20 zl, a jak pospekuluje jak na resbudzie to nawet 100 zl mozliwe i potem split