• to nie jest popierdułka Autor: ~chodzik księżycowy [89.72.234.*]
    Jak wiecie od kilku tygodni jestem ostrożnie rzecz ujmując bardzo zaniepokojony tym co dzieje się przed moimi oczami. Ostrzegałem was wielokrotnie przed zmianą trendu ze wzrostowego na spadkowy. To nie jest jakaś tam popierdułka, to bardzo poważna korekta. Widać ją na całym rynku i jak ktoś jeszcze myśli, ze nie dotknie ona Netii, lub że dobre wyniki kwartalne coś są tutaj w stanie zmienić, to bardzo się myli.
    Na wykresie godzinowym mamy trójkąt z którego wybicie nastąpi w dół i da silny impuls do przeceny tych papierów. Wiecie ,że jestem profesjonalistą a nie amatorem. Jeśli macie zyski zamykajcie pozycje, bo nawet się nie obejżycie a zamienią się one w straty. Zawsze można przecież spółkę odkupić jak trend się zmieni a kurczowe trzymanie się akcji w takiej sytuacji gdzie na całym rynku już dominuje trend spadkowy uważam co najmniej za bardzo nierozważne.
    Chodzik Księżycowy
  • Re: to nie jest popierdułka - wszyscy to wiedzą Autor: ~kotek na źerdzi [81.190.226.*]
    Nie rób z siebie chłopcze głupa. Ta choragiewka (bo tak poprawnie nazywa sie ta formacja) jest doskonale widoczna także na wykresie dziennym. Wybicie ksiązkowo powinno nastąpić w dół, co sie prawdopodobnie juz dzieje. Wszyscy to widzą, także to co się dzieje na szerokim rynku.
    Więc nie rób z siebie mądrali, bo to co widac z Księżyca, równie dobrze widać z żerdzi.
  • Re: do korekty na źerdzi -to nie jest popierdułka - wszyscy to wiedzą Autor: ~bliźniak [109.243.89.*]
    Koleś nie bądz taki mądry , bo to co widzą nieliczni - może Ty też to nie widzą inni mający mniejszą wiedzę o giełdzie dlatego też Chodzik ma rację i już .
  • Re: do korekty na źerdzi -to nie jest popierdułka - wszyscy to wiedzą Autor: ~kotek na źerdzi [81.190.226.*]
    skoro nie widzą, to po cię biorą za granie na giełdzie? Niech dadzą kasę do funduszy, a juz "specjaliści" nią się zajmą.