• Zlot trolli Autor: ~miki [213.0.36.*]
    Zawsze mówi jedno - czeka nas mocny wystrzał.
    Wczoraj spółka pokazała gameplay, który chwalą zarówno dziennikarze jak i gracze.
    Chwilę później pojawiła się informacja o realizacji hollywodzkiego filmu bazującego na Medium.
    Bezczelność trolli nie ma granic. Ale to juz w historii Bloobera było grane wiele razy. Zawsze przed istotnymi wzrostami.
  • Re: Zlot trolli Autor: ~Jack [83.24.99.*]
    Jeśli ktoś liczył na to że pierwsze 2 godziny gameplayu odsłonią wszystkie kluczowe karty, to chyba nie grał nigdy w horrory gdzie napięcie budowane jest stopniowo.
    Moje przypuszczenie jest takie że Bloober wie co robi i był świadom tego że 2-godzinny gameplay ma głownie pokazać klimat - jest świetny, design świata - pomysłowy, udźwiękowienie - świetne i oczywiście wstępne założenia gameplayowe - są choć rozwijają się zapewne po jakimś czasie jak to w tego typu grach.
    Tak samo zagadki - podobno zbyt proste, a moim zdaniem zagadki w początkowych fazach gry mają tylko pokazać ich mechanikę i nie być trudne, trudność zagadek zwiększa się z czasem.
    Pokaz kończy się właściwie potencjalnym cliffhangerem czyli postać stoi przed wyrwą czasową i gdyby Bloober pokazał co dzieje się po wejściu do wyrwy być może pokazałby za dużo, a to właśnie tam gra może zaczynać rozwijać swoje gameplayowe skrzydła.
    Możę jako akcjonriusz zyskam, może stracę ale wiem że wszystko co do tej pory pokazuje Bloober jest zaplanowaną kampanią mającą wzbudzić zainteresowanie grą.
    Moje zainteresowanie ma i trzymam kciuki za nich a ich pokaz gry miał zapewne zachować kilka mocnych kart na dalszy etap kampanii.

  • Re: Zlot trolli Autor: ~Jajo [37.47.207.*]
    Jest nowe reko trigon
  • Re: Zlot trolli Autor: ~mtlubins [83.20.100.*]
    Zagadki w horrorze, też nie powinny być zbyt skomplikowane - zbyt skomplikowana zagadka wybija gracza z immersji, skłania do googlowania co robić dalej i niszczy klimat : )
  • Re: Zlot trolli Autor: ~Jack [83.24.99.*]
    Zgadza się, zagadki w tego typu grach to tylko urozmaicenie gameplayu więc zagadki nie muszą być tam intelektualnym wyzwaniem dla gracza, a tylko i wyłącznie powinny być małym dodatkiem więc najwyższy stopień trudności zagadek w tego typu grach powinien być zaprojektowany jako "średnio trudne" i nie blokujące gracza w lokacji na dłużej niż 5-10 minut.
[x]
BLOOBER -0,58% 25,60 2025-10-17 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.