Jeśli ktoś liczył na to że pierwsze 2 godziny gameplayu odsłonią wszystkie kluczowe karty, to chyba nie grał nigdy w horrory gdzie napięcie budowane jest stopniowo.
Moje przypuszczenie jest takie że Bloober wie co robi i był świadom tego że 2-godzinny gameplay ma głownie pokazać klimat - jest świetny, design świata - pomysłowy, udźwiękowienie - świetne i oczywiście wstępne założenia gameplayowe - są choć rozwijają się zapewne po jakimś czasie jak to w tego typu grach.
Tak samo zagadki - podobno zbyt proste, a moim zdaniem zagadki w początkowych fazach gry mają tylko pokazać ich mechanikę i nie być trudne, trudność zagadek zwiększa się z czasem.
Pokaz kończy się właściwie potencjalnym cliffhangerem czyli postać stoi przed wyrwą czasową i gdyby Bloober pokazał co dzieje się po wejściu do wyrwy być może pokazałby za dużo, a to właśnie tam gra może zaczynać rozwijać swoje gameplayowe skrzydła.
Możę jako akcjonriusz zyskam, może stracę ale wiem że wszystko co do tej pory pokazuje Bloober jest zaplanowaną kampanią mającą wzbudzić zainteresowanie grą.
Moje zainteresowanie ma i trzymam kciuki za nich a ich pokaz gry miał zapewne zachować kilka mocnych kart na dalszy etap kampanii.