• 2mln Autor: ~Gry [188.146.24.*]
    2 mln kopi poszlo
  • Re: 2mln Autor: ~Tobi1989 [188.146.16.*]
    Skąd takie info??
  • Re: 2mln Autor: ~ARNOLD [46.174.224.*]
    https://www.biznesradar.pl/a/135378,sprzedaz-lords-of-the-fallen-zbliza-sie-do-2-mln-kopii-ale-ci-games-konczy-rok-ze-strata
  • Re: 2mln Autor: ~Flo [91.94.103.*]
    Przy przecenach 80% te 2 mln nadal gra sie nie zwrocila
  • Re: 2mln Autor: ~Hansi [212.102.57.*]
    Jezeli to z tego powodu euforia to ladnie ubieraja.
    Przy kosztach gry ktore na pewno przekroczyly 300 mln te 2 mln gry od pazdziernika 2023 to wynik zenujacy. Lotf1 sprzedal sie w nakladzie 7 mln a kosztowal 10 razy mniej.

    Najwazniejsze jest ze zbliza sie. Czyli moze to byc 1.9 mln i ze nie ma informacji aby gra stala sie rentowna

  • Re: 2mln Autor: ~Nie_znam_sie [83.27.100.*]
    Info, że zbliżają się do 2 milionów było już w kwietniu ,więc albo ktoś gra pod wyniki które może będą dobre, a może podbitka i wyjście , chociaż wygląda na wybicie z marazmu.Czekac obserwować,albo uciekać:)
  • Re: 2mln Autor: ~Qb [188.146.44.*]
    Skoro produkują 3 część (a chwilę się wstrzymywali) to znaczy że osiągnęli to co sobie założyli i uznali że jest sens brnąć w to dalej. Seria nigdy nie będzie "kultową" ale nigdy nie będzie też mierna. Finansowanie posiadają, marketing cały czas jakoś hula. Na błędach się uczą. Przecież kolejna wersja będzie (powinna/mam nadzieję) wolna od błędów z poprzedniej części + jakieś nowości + cały czas świetna grafika - bo i w poprzedniej taka była. Dzięki atakowaniu DEI firma też zdobyła nowych fanów i umocniła się na rynku, głównie USA. Podejrzewam że w tym roku na luzie przebija 2mln. A kolejna odsłona jeszcze szybciej.
  • Re: 2mln Autor: ~123 [138.199.59.*]
    Tylko tu mieli Steam. Ponad milion sprzedane na Steam. Lotf3 nie bedzie wcale sprzedawane na Steam bo Epic finansuje i gra na PC bedzie tylko na Epic. A Epic generuje jakies kilka procent tego co Steam
  • Re: 2mln Autor: ~Qb [188.146.44.*]
    Wiem i tutaj jest spore ryzyko, a z drugiej strony finansowanie + wsparcie techniczne. Jeżeli dobrze to rozegrają to jest szansa na wysoka sprzedaż ale już kiedyś pisałem że Steam to steam.
  • Re: 2mln Autor: ~ARNOLD [46.174.224.*]
    Koleszko mój żyje z gier .. mówi : kupuj przed premierą jak zwiększają sie obroty (około roku pół przed) sprzedawaj tydzień przed premierą, kupuj po premierze jak zleci do bazy.. coś w tym jest : Cyber punk, JDM , nasz Lord .. w sumie ciężko znaleźć premierę która by dała zarobić.. powodem są zbyt wielkie oczekiwania ... ja trzymam do premiery i przed sprzedaje .. im więcej rewelacji typu : gra która wyniesie kurs spółki w kosmos!!! klasa dla samej siebie tym większa pewność że będzie zwała po premierze
  • Re: 2mln Autor: ~Qb [188.146.44.*]
    Tak to działa ostatnimi czasy. Ja się łudziłem ze dowiozą w pełni dopracowany produkt i w pół roku po premierze kurs wystrzeli. Widać że się myliłem. Tym razem mam przygotowane pakiety na różne scenariusze.
  • Re: 2mln Autor: ~ARNOLD [46.174.224.*]
    Zobacz teraz.. prawie +9 na niezłym obrocie.. coś się zmieniło? jakaś gigantyczna sprzedaż kopii? pierwsze miejsce na steam? zwykła spekuła nic więcej.. raczej koleżko mój wie co mówi .. jeszcze dzisiaj Gaming Factory dołożyłem
  • Re: 2mln Autor: ~Qb [188.146.44.*]
    Dopiero co się skończyła promocja, która podbiła sprzedaż. Do tego za chwilę kolejny raport + trailer kolejnej odsłony gry. No i w końcu w 2026 premiera ale to jeszcze mnóstwo czasu.
  • Re: 2mln Autor: ~ARNOLD [46.174.224.*]
    W sumie to dobrze że tak wcześnie odpalił się kurs..kluczowe będzie 3,3 .. jak tam się pojawi podaż silna to można sprzedać i poczekać na jakiś kanał spadkowy albo opór na tym poziomie .. ale jak przebije to 6 zł dość realne moim zdaniem.. czysta spekulacja i to co pokazuje wykres
  • Re: 2mln Autor: ~Qb [188.146.44.*]
    Ath pewnie będzie bite w okolicach premiery +- przed/po
  • Re: 2mln Autor: ~Ujeżdżacz [31.0.89.*]
    Premiery pod które dało się zarobic wiedzmin 3, TWOM i Frostpunk.
  • Re: 2mln Autor: ~Gracz [83.25.64.*]
    2 mln, ale full price? Bo w te 2 miliony są raczej wliczone wszystkie kopie, w tym te na promocji. Więc kto wie ile było full price. Pół miliona? Milion?

    Podobno musieli sprzedać minimum 1.5 miliona kopii full price aby Lords of the Fallen się zwróciło. Wynika to z wysokich kosztów produkcji gry. Co trochę dziwi, bo mimo dużej kasy władowanej w grę, wyszła mocno zabugowana i niezoptymalizowana.
    A szkoda, bo jest to w sumie przyjemny Soulslike. Jakby to lepiej chodziło na premierę to i recenzje byłyby lepsze i tym samym sprzedaż.
  • Re: 2mln Autor: ~Pimpuś [195.88.180.*]
    Dnia 2025-05-30 o godz. 09:20 ~Gracz napisał(a):
    > 2 mln, ale full price? Bo w te 2 miliony są raczej wliczone wszystkie kopie, w tym te na promocji. Więc kto wie ile było full price. Pół miliona? Milion?
    > >
    > > Podobno musieli sprzedać minimum 1.5 miliona kopii full price aby Lords of the Fallen się zwróciło. Wynika to z wysokich kosztów produkcji gry. Co trochę dziwi, bo mimo dużej kasy władowanej w grę, wyszła mocno zabugowana i niezoptymalizowana.
    > > A szkoda, bo jest to w sumie przyjemny Soulslike. Jakby to lepiej chodziło na premierę to i recenzje byłyby lepsze i tym samym sprzedaż.

    Gra sie nie zwraca przy 2mln. Nadal na minusie.
[x]
CIGAMES -2,45% 2,98 2025-09-10 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.