• Ale to jest k...ł Autor: ~Rrrrr [194.49.124.*]
    K...ł, k....pa, g...no. Wyniki rekordowe, a kurs jak zwykle opada. Szkoda, że nie podpisali listu intencyjnego z Simfabric, to może by rosło.
  • Re: Ale to jest k...ł Autor: ~Enterowiec [46.204.9.*]
    A to już są wyniki?
  • Re: Ale to jest k...ł Autor: ~Krzychu [188.146.112.*]
    Kolego tutaj z kursem niema co się siłować jest na spółce sternik który jak chce to pójdzie do góry a jak mu się podoba to w dół i nic nie poradzisz.Czekamy na wyniki i zobaczymy co będzie.
  • Re: Ale to jest k...ł Autor: ~Maciek [31.183.168.*]
    Pewnie to co zawsze po wynikach - zjazd. Przy tak szalonym popycie mając 2k akcji można zjechać np na 30 pln.
  • Re: Ale to jest k...ł Autor: ~Krzychu [188.146.112.*]
    Ciekawe po co Allianz kupił 85 tyś po 57.70 przepłacił , ja myślę że do 56 zł zejdzie i będzie odbicie. Może ktoś z forumowiczów ma inne zdanie to proszę o merytoryczne odpowiedzi
  • Re: Ale to jest k...ł Autor: ~Pablo [37.225.18.*]
    Mało płynna spółka, więc nigdy nie wiadomo. Prezes też jakoś wybitnie nie komunikuje, że zapowiadają się mega zyski, z ostatnich wywiadów wynika, że jest nastawiony raczej neutralnie, nie widać w jego wypowiedziach optymizmu. Osobiście myślę, że pomogła by jakaś jasna polityka dywidendowa, bo to też zagadka, raz wypłacają, raz nie. Szkoda, bo w tych czasach to mogła by być super inwestycja, no ale zarząd nie pomaga.
  • Re: Ale to jest k...ł Autor: ~Krzychu [188.146.112.*]
    Ale poleciałem tym Enterem narazie ponad 20tyś straty i niestety nie wygląda to najlepiej.
  • Re: Ale to jest k...ł Autor: ~Maciek [185.99.192.*]
    I to co już kiedyś pisałem. Nie ma jak z gniota wyjść. Cały popyt w arkuszu to na ten moment 3078 akcji.
    Hak i wisimy. A miało być jak na Rainbow.
  • Re: Ale to jest k...ł Autor: ~ernest [89.151.46.*]
    Za 10 lat bedzemy na+ o ile dywidędy bedą płacic jak w tym roku.
  • Re: Ale to jest k...ł Autor: ~Pablo [37.225.18.*]
    No właśnie te dywidendy to największa zagadka, serio dobrze by było, żeby się określili, jakaś politykę dywidendową pokazali.
  • Re: Ale to jest k...ł Autor: ~Maciek [31.183.168.*]
    10 lat to słaba perspektywa :-/. A tak na marginesie to faktycznie komunikacja firmy z rynkiem jest na dość marnym poziomie.
  • Re: Ale to jest k...ł Autor: ~Krzychu [188.146.112.*]
    Zjazd w ciągu miesiąca 8,5%.dobrze że chociaż dali dywidendę a ja głupio zrobiłem i dokupiłem znów tego gniota za 18 tyś ,gdybym wyszedł z Entera odrazu po dywidendzie to byłby delikatny plus a tak to minus 20 tyś.Poczekam do wiosny ze sprzedażą i nigdy więcej spółki lotniczej ,za duże ryzyko.
  • Re: Ale to jest k...ł Autor: spoxgreq [79.188.147.*]
    Ja byłem z Enterem dobrze ponad rok, zarobiłem, ale też żałowałem, że nie wyszedłem po dywidendzie (ale kto to mógl przewidziec).
    Puściłem połowe za 60,4 , przedwczoraj druga połowe za 57. Wszedłem tym po przerwie w Mirbud zaraz przed wystrzałem, ale to było raczej szczęście, nie bede grał wielkiego inwestora.

    Martwi mnie coraz słabszy dolar i mocniejszy złoty (spolka wszystko w usd rozlicza) - to powinno miec duzy neagtywny wpływ i na raport 1 połowy roku który lada chwila i na wyniki za 2 połowe roku ktorych pewnie doczekamy sie dopiero koło kwietnia 2025, martwi mnie brak wystrzału pod obnizenie stop o aż 0,5 przez FED (pozytywnie powinno wplynac na leasingi samolotow i zobowiazania spółki), martwi mnie wyczerpanie sie hype'u na branże wycieczkową na giełdach (co też widać po Rainbow który jednak ma duzo wieksze mozliwosci niz Enter bo nie jest np ograniczany niską podażą maszyn), martwia mnie potencjalne nowe podatki na branże lotniczą/paliwo lotnicze

    Aczkolwiek fajna spółkę i trzymam kciuki za long-termów :) Pozdrawiam
  • Re: Ale to jest k...ł Autor: ~Trader [185.39.161.*]
    stopy procentowe nie mają aż tak dużego znaczenia -większy wpływ ma kurs USD- niższy powoduje mniejsze przychody ale i też niższe koszty leasingu, płac opłat lotniskowych.
    na plus w drugim kwartale cena paliwa bo ona spadała a enter rozlicza się za lot z miesięcznym opóźnieniem i optymalnie dla niego jest jak cena na starcie sezonu jest wyższa niż w ostatnim dobrym miesiącu -to będzie duża różnica względem ub. roku bo wtedy na starcie sezonu cena była niska i to co wylatali w lipcu to otrzymali wg cen czerwcowych -teraz będzie odwrotnie -dostaną kasę wg ceny paliwa z czerwca za loty lipcowe.
    Na plus rónież ceny uprawnień- w stosunku do 2023 ceny spadły o 10mln. (chodzi o cały okres 2024)
    ja spodziewam się wyniku netto lepszego niż prognozuje BDM o około 10mln czyli na poziomie 83mln w q2 i Ebitda 182mln zł
[x]
ENTER 2,73% 56,50 2025-09-19 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.